onsdag den 1. januar 2014

På vej hjem..

..Fra nytårsfest mødte jeg to fyre, som manglede noget ild. Og Nårh ja, hvis jeg ville, kunne jeg tage med til den fest de var på vej til. Så da jeg havde fået dem til at love, at de hverken ville voldtage mig eller tisse i min drink, besluttede jeg mig for at ignorere min indre far-stemme, som fortalte mig, at jeg aldrig må gå med fremmede.


Pludselig var jeg til en kæmpe nøjagtig-som-amerikanske-teen-age-film fest, hvor forældrene var udrejst og samtlige rum i huset var taget i brug. De havde endda de originale røde kopper. Størstedelen af gæsterne viste sig at være mandlige modeller. (Ikke så underligt at jeg undrede mig over det høje niveau af skønhed blandt de mandlige deltagende.) 

I denne, for mig, helt nye verden er et godt (tydeligvis gennemøvet, gennemafprøvet og sikkert med altid-sikker-gevinst-)scoretrick, at vise sin yders veltræneder og fuldstændig hårfri overkrop, med ordene om, at nu skal der snart stammes lidt op, alt imens at alle muskler spændes hårdt. Jeg smilede pænt og nævnte ikke noget om, at jeg er til mere afslappede mænd, gerne med den krops behåring de nu er blevet givet... Jeg lyttede også til hvad de 16, her i blandt 7 syd/vest afrikanske, tatoveringer betød.


Men danse det kunne de! Og selvom det var et helt andet selskab end jeg normalt ville have valgt, så var det rigtig sjovt og hyggeligt. Så jeg forlængede min nytårsaften med 3 ekstra timer, og gik i seng kl. 7 i morges, en fantastisk, spontan og lidt mærkelig oplevelse rigere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar